


נעים מאוד, אני נועה
מאמנת אישית עם התמחות ליצירת זוגיות, בת 40, נשואה ואמא לשניים. כבר למעלה מ-7 שנים שאני מלווה נשים וגברים ליצירת זוגיות. בקליניקה שלי אני פוגשת גם כאלה שמרגישים שהם כבר ניסו הכל והם בתוך לופ חוזר, וגם כאלה שמעולם לא ניסו וחושבים שחוסר הניסיון שלהם מונע מהם להתקדם.
התהליך שלנו
בעבודה המשותפת שלנו אני משלבת עומק רגשי מגישות ACT ו-CBT יחד עם ליווי פרקטי שוטף. אנחנו לא "חופרים" בעבר - אנחנו מפרקים את המנגנונים שמעכבים אותך כרגע ובונים תנועה קדימה דרך הבנה חדשה, תרגילים וכלים יום-יומיים.
בואי נעשה שיחת זום-אין
אני מזמינה אותך לשיחת אבחון ראשונית (ללא עלות), שבה נעשה זום-אין ונשים זכוכית מגדלת על המנגנון שתוקע אותך ונבין יחד איך לשחרר אותו ולצאת לדרך חדשה.

מי המתאמנות שמגיעות אליי?

חושבת יותר מדי, עושה פחות
את חושבת המון. מנתחת, מסננת, מתלבטת, דוחה. מחכה להרגיש בטוחה יותר, מוכנה יותר, פחות לחוצה. אבל בפועל שום דבר לא זז, ואת נשארת במקום שנוח לך.

כבר לא בטוחה בעצמך כמו פעם
אחרי עוד דייט שלא עבד, עוד קשר שהתמסמס, משהו בביטחון שלך התחיל להתערער. לפעמים, את כבר לא בטוחה אם את דורשת יותר מדי… או אולי מתפשרת מדי.

"איך את עדיין רווקה?"
את חכמה, מודעת, מתקדמת בעבודה שלך, יודעת להשיג מטרות. אבל בזוגיות? זה מרגיש תקוע, כאילו אין לך שליטה, כאילו את מפספסת משהו בסיסי.

מה מקבלים בתהליך?

הודעות שמסומנות אצלי בכוכב


15 דקות התהילה שלי






אז למה זה לא עבד עד עכשיו?


"נמאס מהקלישאה 'תאהבי את עצמך ותגיע האהבה'"
כאן לא מסתפקים בסיסמאות. זה תהליך מעמיק שמניח בצד את הקלישאות ונכנס לבחון באמת - מה גורם שוב ושוב להתרחק מהדבר שכל כך רוצים. אין כאן קסמים, אלא דרך מדויקת בגובה העיניים, ש משלבת הקשבה עם כלים פרקטיים.

"אני לא מאמינה שמשהו באמת ישתנה אצלי"
הספק מובן. הוא אפילו טבעי. אבל אולי בפעם הראשונה - את לא תצטרכי לזוז לבד. אני מלווה אותך לאורך כל הזמן ומאמינה שתהליך נכון יכול להחיות מחדש את האמון בעצמך ובמה שעדיין אפשרי עבורך.

"ניסיתי כבר כמה תהליכים וזה לא עבד"
יכול להיות. ויכול גם להיות שהתהליך הקודם לא דיבר באמת את השפה שלך, או לא ירד לעומק הדפוסים שמנהלים אותך. כאן לא מנסים לדרבן אותך בכוח - אלא קודם כל להבין מה באמת חסר.
מה היתרונות בתהליך איתי?

3
כלים שמתאימים לחיים -
לא רק לפגישה
בלי תיאוריות באוויר, אלא תרגול יומיומי שמביא תנועה אמיתית.
עם כלים שמתאימים לחיים עצמם, לא רק לשעת השיחה.
2
מדברות על קושי -
בלי להפוך אותו לדרמה
אני לא חוששת לדבר על כאב, אבל גם לא עושה ממנו סיפור.
יש קושי, יש התמודדות, בואי נעבור דרך זה. בלי דרמה, עם חמלה ודיוק.
1
לא רק מקשיבה -
גם מציעה כיוון
אני לא רק מקשיבה - אני גם מציעה.
תובנות, מילים, דרכים. לא תשובות במקומך, אבל כן כיוון לגמרי מחובר אליך ולמה שאת עוברת.

אז אם הגעת עד לפה,
סימן שאנחנו צריכות לדבר
הקליניקה ברמת אביב / בזום

שאלות נפוצות
-
"למה שזה יעבוד דווקא לי?"
זו שאלה מעולה שאני שומעת אותה הרבה. הרבה מהאנשים שמגיעים אליי כבר ניסו לא מעט: קראו, הלכו לטיפול, יצאו לדייטים, התאכזבו. ההבדל בתהליך הזה הוא שלא מחפשים אשמים ולא מחפשים פתרונות קסם. מחפשים דיוק. מבינים לעומק מה עוצר אותך - ומבינים איך לזוז משם, בדרך שמתאימה בדיוק לך.
-
"מה מייחד את התהליך הזה לעומת טיפול רגיל?"
התהליך איתי הוא לא רק שעה בשבוע וניפגש בשבוע הבא. אני ממש מלווה גם בין הפגישות - בסיכומים מסודרים, תרגולים מותאמים אישית, ותמיד אפשר לכתוב לי בוואטסאפ כשצריך, בשביל זה אני פה. זה תהליך שחי איתך בתוך החיים עצמם, לא רק בקליניקה.
-
"על מה מבוסס הליווי?"
אני עובדת עם שילוב בין כלים מעולם ה-ACT (קבלה ומחויבות לפעולה), לבין גישת CBT (עבודה קוגניטיבית-התנהגותית). שתי גישות שמוכחות מחקרית ועוזרות לא רק להבין, אלא גם לשנות בפועל. לצד זה, יש לי גם המון ניסיון מהעבודה בקליניקה שפתחתי לפני למעלה מ-7 שנים, מאות תהליכים, דפוסים חוזרים שאני יודעת לזהות, וכלים שאני יודעת מה עובד בהם ומה פחות.
-
"יש באמת תוצאות?"
כן. יש כבר לא מעט זוגות שהכירו, התחתנו, והקימו משפחה בעקבות התהליך (עדיין לא קראו לאף תינוקת בשמי ;). יש גם כאלה שגילו בעצמם יכולות ותחושת בטחון שלא הכירו בעצמם קודם. ויש גם כאלה שיצאו לראשונה לדייטים עם ביטחון, חיבור עצמי, וידיעה שהם לגמרי שווים אהבה. כשמגיעים מוכנים לתהליך - זה עובד.
-
"כמה פגישות צריך?"
זאת השאלה שאני נשאלת המון. התשובה אליה היא ברורה: בואי נדבר (בפגישת זום-אין ללא עלות), ונבין הכל יחד. כל תהליך נבנה בצורה אישית, בהתאם למקום שאת או אתה נמצאים בו, ולמה שמתעורר לאורך הדרך. אין פה תבנית קבועה, יש קצב אישי, סקרנות, והתקדמות בקצב שמתאים לך. במילים פשוטות: אנחנו לא יודעים מראש מה נפגוש - אבל נלמד יחד איך לפגוש את זה.
-
"האם את מלווה תהליכים רק של נשים?"
לא. אמנם רוב הפונים והפונות לתהליך הן נשים, ואמנם התוכן כאן כתוב בלשון נקבה, אבל אם אתה כאן - אתה בדיוק במקום הנכון. אני מלווה גם גברים - כולל רווקים, גרושים, צעירים ועוד. התהליך מותאם תמיד באופן אישי, בלי תבניות קבועות, מתוך הקשבה למי שאתה או את, ולמה שנכון לכם עכשיו.






